Reklamacje
Szanowni Klienci,
uprzejmie informujemy, że nasz sklep internetowy, w związku z przeprowadzanym remanentem, będzie nieczynny od 15 kwietnia do odwołania.
Zapraszamy do naszego sklepu stacjonarnego przy ul. Ludowej 51a oraz naszego punktu sprzedaży na giełdzie kwiatowej przy ul. Radomskiej 14/20.
Pozdrawiamy,
Zespół Casablanca
REKLAMACJE
1. Jeżeli przy odbiorze przesyłki, w obecności kuriera, klient stwierdzi uszkodzenia powstałe w wyniku niewłaściwego transportu zamówionych przedmiotów, winien poprosić kuriera o protokół reklamacyjny, wypełnić go i zwrócić uszkodzony towar na adres sklepu internetowego tj. "CASABLANCA" S.C. Ewa Nieszporek & Henryk Nieszporek ul. Ludowa 51A, 42-200 Częstochowa, wraz z protokołem podpisanym przez siebie i kuriera, zatrzymując sobie kopię protokołu. Aby reklamacja była uznana należy ją zgłosić w nieprzekraczalnym terminie 3 dni od daty dostawy.
2. Nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.
3. Towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli nie będzie to już możliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów), zostanie wystawiona faktura korygująca.