W przypadku reklamacji prosimy Klienta o kontakt z biurem obsługi klienta. Biuro jest czynne od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00-17:00. Można się z nami skontaktować telefonicznie pod numerem 883 364 284 lub drogą mailową: casablanca-ewa@o2.pl. Reklamacje można również zgłosić poprzez formularz, który dostępny jest
tutaj. W sytuacji, gdy podczas odbioru przesyłki, w obecności kuriera, Klient stwierdzi uszkodzenia spowodowane niewłaściwym transportem zamówionych przedmiotów, prosimy o poproszenie kuriera o sporządzenie protokołu reklamacyjnego. Należy wypełnić ten protokół i zwrócić uszkodzony towar na adres sklepu internetowego "CASABLANCA" S.C. Ewa Nieszporek & Henryk Nieszporek, ul. Ludowa 51A, 42-200 Częstochowa, wraz z podpisanym przez siebie i kuriera protokołem. Zachowajcie Państwo kopię protokołu dla własnych potrzeb.
Aby reklamacja mogła być uwzględniona, prosimy o zgłoszenie jej w terminie nieprzekraczającym 3 dni od daty dostawy. W ciągu 14 dni od zgłoszenia reklamacji ustosunkujemy się do zgłoszenia i poinformuje Klienta o dalszym postępowaniu.
Niestety, nie jesteśmy w stanie przyjąć przesyłek odsyłanych za pobraniem.
W przypadku uznania reklamacji, uszkodzony towar zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy produkt. W przypadku braku możliwości wymiany (na przykład z powodu wyczerpania zapasów), wystawiona zostanie faktura korygująca.